درباره وبلاگ


خدا یا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم،و ان گونه بمیرانم که به وجد نیاید کسی از نبودنم ________ _______ ______ _____ ____ بی انتهــــــــــــــــــــــــــــــــاتــریــــن
بــــی انـتــهــاتــریــن
عــبــرتـــــــــــــــ

داریوش بزرگ را میتوان به جرات یکی از نوابغ هوشمند و شایسته برای قدرت و شاهنشاهی آسیا نامید .

در اینجا بر این هستیم تا گوشه ای از کارهای شگفت انگیز این فرزند پاک ایران و شاهنشاه 28 کشور آسیا را بررسی کنیم و همچنین با اندیشه های اهورایی این ابر مرد وطن پرست تاریخ ایران و جهان که بدون تردید وی ادامه دهنده راه کورش بزرگ بوده است آشنایی بیشتری داشته باشیم . وی در سال 522 پیش از میلاد بر اریکه شاهنشاهی آسیا نشست و در سال 486 پیش از میلاد چشم از جهان فرو بست و ایرانی را برای ما به ارث گذاشت که درجهان بی سابقه بود . پس از وی خشیارشا بزرگ بر اریکه شاهنشاهی 28 کشور آسیایی نشست و راه پدر بزرگوار خود را ادامه داد . داریوش پور( پسر) گشتاسب - پور ارشام - پور آریارمن - پور چیش پش بود که نیاکانش در سه نسل به کورش بزرگ بازمی گشت. وی یکی از سرداران نامی ارتش کمبوجیه فرزند کورش بزرگ بود . پس از درگذشت کمبوجیه داریوش بزرگ بر ضد بردیای دروغین که خود را فرزند کورش معرفی کرده بود قیام کرد و سلطنت را از وی بازستاند .



ادامه مطلب ...


مهمترین عوامل تخریب كننده كبد ::.


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


کبد از اندام های مهم و حیاتی بدن است که بدون آن ادامه حیات غیرممکن است.

پانکراس یا همان لوزالمعده به همراه کبد، نقش مهمی در هضم و متابولیسم مواد غذایی به عهده دارند. کیسه صفرا نیز اگر چه اندامی مهم است، ولی بدن به خوبی خود را با فقدان آن، تطبیق می دهد. آگاهی از ساختمان و عملکرد این اندام ها برای حفظ سلامت و كارآیی بهتر بدن، بسیار مهم و ارزشمند است.
 



ادامه مطلب ...


 

در این بخش اموزش دانلود از سایت UploadBaz را برای شما درستان عزیز قرار دادم.

 در مرحله اول روی free download

در مرحله دوم عدد داده شده را در مستطیل مشخص شده وارد نمایید

و در مرحله سوم روی گزینه create download link کلیک کنید

 در مرحله اخر لینک دانلود مستقیم به شما داده میشود.

 

 



چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:داستان فقیر و دعا, :: 8:53 ::  نويسنده : حــسیـــنــــــ

 

پیر مرد تهی دست، زندگی را در نهایت فقر و تنگدستی می گذراند و با سائلی برای زن و فرزندانش قوت و غذائی ناچیز فراهم می‌کرد.

از قضا یک روز که به آسیاب رفته بود، دهقان مقداری گندم در دامن لباس اش ریخت و پیرمرد گوشه های آن را به هم گره زد و در همان حالی که به خانه بر می گشت با پروردگار از مشکلات خود سخن می گفت و برای گشایش آنها فرج می طلبید و تکرار می کرد : ای گشاینده گره های ناگشوده عنایتی فرما و گره ای از گره های زندگی ما بگشای.



ادامه مطلب ...


آموزش براق کردن لب ها

ar4 300x200 آموزش براق کردن لب ها

براق کننده های لب گیاهی را خودتان درست کنید

 

برای تهیه این براق کننده فقط کافی است که؛ یک قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا را با نصف قاشق چایخوری روغن نارگیل و یک و نیم قاشق چایخوری روغن ویتامین ای مخلوط کرده و بر روی لب هایتان استفاده کنید.

 

براق آرایش کردن یکی از سبک های مد رایج برای جذاب تر شدن است.

براق کردن لب ها به وسیله آرایش در منزل و توسط خودتان کار سختی نیست، کافی است نکات زیر را به کار گیرید:

 

۱ – وازلین و روغن ژلاتین براق مخصوص لب

آماده سازی این براق کننده لب بسیار ساده است. کافی است شما کمی وازلین و روغن ژلاتین مخصوص را، با سایه ای از رنگ رژلب دلخواهتان مخلوط کنید و آن را در یک ظرف در بسته نگهداری کنید. برای استفاده نیز هر بار مقدار کمی از آن را بر روی لبتان بزنید. به این ترتیب همواره لب هایی براق، نرم و درخشان خواهید داشت.

 

۲ – براق کننده زغال اخته و عسل



ادامه مطلب ...



فقط شب‌کارها بخوانند

147254 فقط شب‌كارها بخوانند

فقط شب‌کارها بخوانند

شب‌کاری در بعضی حرفه‌ها ضروری است؛ مثلا کارکنان بخش درمان، از پزشک گرفته تا پذیرش و… باید گاهی شب‌ها هم سرکار حضور داشته باشند. کارکنان برخی شرکت‌های خودروسازی نیز حداقل هفته‌ای یک شب باید در شیفت شب‌کار کنند، اما این تغییر الگوی خواب بایدها و نبایدهایی دارد و شب‌کارها را در معرض ابتلا به بیماری‌های جسمی و روحی قرار می‌دهد.

 
دکتر بهنام اوحدی، روانپزشک در گفت‌وگو با جام‌جم می‌گوید: شب‌بیداری و روز خوابی الگویی است که پیام‌رسان‌های عصبی مغز را دچار دگرگونی می‌کند و باعث ایجاد حالت اضطراب و افسردگی می‌شود. این حالت، فرد را مستعد ابتلا به بیماری‌های جسمی می‌کند، به خصوص که افسردگی می‌تواند سیستم ایمنی بدن را دچار اختلال کند.
 
شب‌کاری سلامت را به خطر می‌اندازد


ادامه مطلب ...


 
 
 
نتایج تحقیقات پژوهشگران مشخص کرده که نیاز ما به مواد غذایی مشخص، و نیز تنوع فعالیت‌های فیزیکی به نوع گروه خونی ما بستگی دارد و تمام این ریزه‌کاری‌ها به صورت رمز در ژن‌های ما ثبت شده است.

مجله سیب سبز:  بگویید گروه خونی‌تان چیست تا بگوییم رژیم مناسب‌ برای شما کدام است! باورتان نمی‌شود؟! فکر می‌کنید قضیه رمالی و فالگیری در میان است؟ خیر، اصلا هم اینطور نیست! نتایج تحقیقات پژوهشگران مشخص کرده که نیاز ما به مواد غذایی مشخص، و نیز تنوع فعالیت‌های فیزیکی به نوع گروه خونی ما بستگی دارد و تمام این ریزه‌کاری‌ها به صورت رمز در ژن‌های ما ثبت شده است. حالا گروه خونی خود را در ادامه مطلب پیدا کنید تا متوجه شوید کدام غذا برای شما مناسب است و چگونه باید متناسب بمانید. شاید به این ترتیب بتوانید علل شکست رژیم‌های قبلی‌تان را پیدا کنید!

هر گروه خونی تغذیه خاص خود را دارد

 
اگر گروه خونی شماO است


ادامه مطلب ...


 
 
 
محل قرارگیری آپاندیس از روی بدن، پایین شكم، سمت راست و از داخل بدن در محل اتصال روده باریك به روده بزرگ است. آپاندیس یك زائده طبیعی در بدن به شمار می‌آید و كارایی آن خیلی شناخته شده نیست.
 
  برترین ها: در زمان پدر و مادرهای ما این بیماری خیلی ترسناك بود اما حالا زیاد از آن نمی‌ترسیم. هرچند وقت یك بار نام آن را از اطرافیان خود می‌شنویم، انگار كه تبدیل به یك بیماری عادی شده است، اما آیا تا به حال نگران ابتلای خود به آپاندیسیت شده‌اید؟ بیشتر اوقات افراد با بی‌توجهی از كنار آن می‌گذرند، زیرا فكر می‌كنند كه این بیماری سراغ آنها نخواهد آمد. اما بهتر است بدانید آشنایی با علائم این بیماری می‌تواند به تشخیص زودهنگام آن و جلوگیری از عوارض خطرناك آن كمك كند، بنابراین بهتر است تا آنجایی كه می‌توانید اطلاعات خود را درمورد آن افزایش دهید.



آپاندیس چیست؟

 



ادامه مطلب ...


 
 
 
چند سالی است که کراتینه کردن موها بازار آرایشگاه‌ها را حسابی گرم کرده است. اگر خانم هستید حتما تا به حال حداقل یک بار آرایشگرتان هنگام کار روی موهایتان به شما پیشنهاد کراتینه کردن را داده است.


مجله ایده آل:  چند سالی است که کراتینه کردن موها بازار آرایشگاه‌ها را حسابی گرم کرده است. اگر خانم هستید حتما تا به حال حداقل یک بار آرایشگرتان هنگام کار روی موهایتان به شما پیشنهاد کراتینه کردن را داده است. تعریف‌های آرایشگر از کراتینه و تاثیراتی مثل ترمیم و نرمی و صافی دوباره موها آنقدر جذاب و دلپذیر است که نمی‌توان به راحتی آن را رد کرد. البته اگر هزینه بالای آن برایتان مشکلی ایجاد نکند! اما آیا واقعا کراتینه موها را مثل روز اول سالم و ابریشمی می‌سازد؟ آیا اخبار مربوط به سرطان‌زایی مواد کراتینه حقیقت دارد؟

کراتینه کردن موها سرطان‌زاست؟


   وقتی کراتین‌ها شل می‌شوند


ادامه مطلب ...


 
 
 
همه ما می دانیم که رژیم عذایی درست و ورزش بهترین راه ها برای کاهش وزن و تناسب اندام هستند، ولی راه های دیگری هم وجود دارد که روند کاهش وزن را تسهیل و تسریع می کنند. اگر از رژیم های تکراری خسته هستید و دوست دارید راه های جدیدی را امتحان کنید حتما این مطلب را بخوانید.


برترین ها: همه ما می دانیم که رژیم عذایی درست و ورزش بهترین راه ها برای کاهش وزن و تناسب اندام هستند، ولی راه های دیگری هم وجود دارد که روند کاهش وزن را تسهیل و تسریع می کنند. اگر از رژیم های تکراری خسته هستید و دوست دارید راه های جدیدی را امتحان کنید حتما این مطلب را بخوانید.

7 راه عجیب برای کاهش وزن

1.در مقابل آینه غذا بخورید.


ادامه مطلب ...


 
 
 
تنها با چند ماده آرایشی و چند تکنیک خاص صورت‌تان را جوان کنید و 10 سال جوان‌تر به نظر برسید، البته اشتباه نکنید منظور آرایش زیاد نیست؛ منظور گریمی است که فقط ایرادها و نشانه‌های پیری را از روی صورت پاک می‌کند و اصلا جلب توجه هم نخواهد کرد.
 
 
  برترین ها:  30 سالگی برای خانم‌ها از آن سن‌های مرزی است. تعداد زیادی از خانم‌ها در اوایل دهه سوم زندگی‌شان دچار بحران می‌شوند و احساس می‌کنند که در حال سپری کردن دوران جوانی و ورود به دنیای میانسالی هستند، خیلی از خانم‌ها سراغ جراحی‌های زیبایی و درما‌ن‌های جوان‌کننده می‌روند تا بتوانند اثر گذشت زمان را از روی چهره خود پاک کنند و جوان‌تر از سن‌شان به نظر برسند.

با این تکنیک های آرایشی 10 سال جوان شوید
 


ادامه مطلب ...


نقطه ضعف مساوی است با نقطه قوت

کودکی ده ساله که دست چپش در يک حادثه رانندگی از بازو قطع شده بود برای تعليم فنون رزمی جودو به يک استاد سپرده شد. پدر کودک اصرار داشت استاد از فرزندش يک قهرمان جودو بسازد.

استاد پذيرفت و به پدر کودک قول داد که يک سال بعد می تواند فرزندش را در مقام قهرمانی کل باشگاهها ببيند .



ادامه مطلب ...


داستانی در مورد اولین دیدار «امت فاكس» نویسنده و فیلسوف معاصر ، از رستوران سلف سرویس؛ هنگامی كه برای نخستین بار به امریكا رفت. وی كه تا آن زمان ، هرگز به چنین رستورانی نرفته بود در گوشه ای به انتظار نشست با این نیت كه از او پذیرایی شود. اما هر چه لحظات بیشتری سپری می شد ناشكیبایی او از این كه می دید پیشخدمتها كوچكترین توجهی به او ندارند، شدت می گرفت . از همه بدتر اینكه مشاهده می كرد كسانی كه پس از او وارد شده بودند در مقابل بشقاب های پر از غذا نشسته و مشغول خوردن بودند.
وی با ناراحتی به مردی كه بر سر میز مجاور نشسته بود ، نزدیك شد و گفت :«


ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب