درباره وبلاگ


خدا یا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم،و ان گونه بمیرانم که به وجد نیاید کسی از نبودنم ________ _______ ______ _____ ____ بی انتهــــــــــــــــــــــــــــــــاتــریــــن
بــــی انـتــهــاتــریــن
عــبــرتـــــــــــــــ

تکرار کم در مقابل تکرار زیاد، کدام را انتخاب کنیم؟

خیلی ساده است: اگر می‌خواهید زورتان زیاد شود و عضله بسازید، با وزن زیاد و تکرار کم تمرین کنید، و اگر می‌خواهید چربی بسوزانید و کات کنید، با وزن کم و تکرار زیاد تمرین کنید. اما صبر کنید، آیا واقعا به همین سادگی است؟

نه دقیقا!

ما معمولا شاهد این هستیم که برخی از بدنسازان، طرفدار این الگوی فکری هستند که برای چربی سوزی، باید با وزن کم و تکرار زیاد تمرین کنند. اما آنطور که ما یافته‌ایم، همیشه این صحیح نیست. قبل از اینکه به سراغ اصل موضوع برویم، اجازه دهید که بحثی را برایتان روشن کنم.


 عضله، عضله است



ادامه مطلب ...



کاردیو چیست و چرا باید آنرا انجام دهید؟

کاردیو چیست؟ به عبارت ساده، چیز مهمی‌ است تا شما را سالم و همانند تمرین با وزنه بدنتان را خوش اندام نگاه دارد. کاردیو چیزی فراتر از آنست که فقط به کاهش وزن شما کمک کند. در این نوشته تعریف کاردیو به علاوه‌ی ۱۰ دلیل برای اینکه چرا باید به کاردیو اهمیت بدهید برایتان جمع‌آوری کرده‌ایم.


 کاردیو چیست؟

عبارت «cardio» مخفف کلمه‌ی



ادامه مطلب ...


مزیت دوش گرفتن با آب سرد


 


جنگجویان سامورایی باستان، هر روز صبح یک سطل آب سرد بر روی خود می‌ریختند، چرا که اعتقاد داشتند روحشان پالایش و بدنشان پاک می‌شود. چه این اتفاقات برایشان می‌افتاد چه نه، اما قطعاً باعث می‌شد که پس از استراحت شبانه هشیار شوند و سرحال بیایند. این حداقل چیزی‌ست که اساسا در صبح به آن احتیاج دارید، اما در کنار آن، دوش آب سرد فواید زیاد دیگری هم دارد.

زمانی که می‌گوییم دوش آب سرد، منظورمان این نیست که مانند سامورایی‌ها ناگهان غوطه‌ور در آب سرد شوید، بلکه می‌توانید دوش خود را با آب ولرم شروع کنید و سپس آب سرد را جایگزین کنید. حتی فقط می‌توانید چند دقیقه‌ی آخر را با آب سرد دوش بگیرید تا مزایای آن به شما برسد. در ادامه‌ی این مقاله می‌توانید چند مزیت دوش گرفتن با آب سرد را بخوانید.


 ۱. گردش خون را بهبود می‌بخشد



ادامه مطلب ...


 
 قرص‌های خطرناک کاهش وزن

دستیابی به کاهش وزنی سالم، گاهی اوقات تقریبا غیر ممکن بنظر می‌رسد. رژیم گیرندگان در بسیاری از مواقع به سراغ قرص‌های کاهش وزن خطرناکی می‌روند تا به آنها کمک کند که به وزن ایده آل خود برسند. با‌اینحال آنها بندرت خطر مرتبط با این قرص‌ها را در نظر می‌گیرند. پاراگراف‌های بعدی در مورد خطرات مربوط به قرص‌های کاهش وزن و همچنین خطرناکترین مواد تشکیل دهنده‌ای که برای تولید آن‌ها استفاده می‌شود صحبت می‌کند.

بعلت آنکه قرص‌های خطرناک کاهش وزن



ادامه مطلب ...


غذای بسیار خوب چربی سوز


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کاهش وزن آسان نیست. اما بعضی از غذاها هستند که به کاهش وزن کمک می‌کنند. این ابر غذاها، سرعت سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهند و همچنین باعث می‌شوند مدت طولانی‌تری احساس سیری کنید.

در نتیجه با پر خوری نکردن، وزنتان کاهش می‌یابد. همچنین بیشتر از میزان نرمال چربی می‌سوزانید. دفعه‌ی بعد که به دنبال مواد غذایی چربی‌سوز هستید، فراموش نکنید که این مواد غذایی را هم به لیست خریدتان اضافه کنید:


 شکلات تیره

 



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب