درباره وبلاگ


خدا یا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم،و ان گونه بمیرانم که به وجد نیاید کسی از نبودنم ________ _______ ______ _____ ____ بی انتهــــــــــــــــــــــــــــــــاتــریــــن
بــــی انـتــهــاتــریــن
عــبــرتـــــــــــــــ

بهترین صبحانه برای کاهش وزن


 

با توجه به مطالعه‌ای که اخیرا در مورد چاقی صورت گرفته است، شاید بهترین صبحانه برای کاهش وزن، در واقع حجیم‌ترین صبحانه باشد! در این مطالعه، زنان دارای اضافه وزنی که صبحانه‌ی پرکالری‌تری مصرف کردند، نسبت به آنهایی که شام سنگین‌تری خوردند، وزن بیشتری از دست دادند.



ادامه مطلب ...


چطور به روشی سالم وزن اضافه کنیم؟


 

در دوران دانشگاه من یک مشکل داشتم (مشکلی که دیگر ندارم). من بیش از حد لاغر بودم. بنظر می‌رسید که مردم، بخصوص دوست دخترهایم از من متنفر هستند، و بخاطر اینکه از این مشکل شاکی بودم، حتی بیشتر از من متنفر می‌شدند!

اما مساله این بود که من همیشه خسته، مضطرب، و زودرنج بودم، و آنقدر قوی نبودم که کیسه‌های خریدم را ۱۲ بلوک حمل کنم و به خانه ببرم! صرفنظر از اینکه شلوارهای جین چسبان من، چقدر خوب فیت تنم بودند، من می‌دانستم که برای بهبود کیفیت زندگیم باید وزنم را بالا ببرم. من برای چندین سال، وزن سالمی داشتم اما مطمئنا اولین شخصی نیستم که سعی دارد وزنش را بالا ببرد.

خواه یک فرد به این علت بخواهد وزنش را بالا ببرد که بخاطر خستگی دائمی به ستوه آمده، یا فقط به این خاطر که می‌خواهد وزن بدن سالمتری داشته باشد، این مقاله، اطلاعات و مشاوره‌های لازم در مورد نحوه‌ی انجام این کار را در اختیار شما قرار می‌دهد.


 توضیحی در مورد افراد لاغر



ادامه مطلب ...


در سنین بالای ۵۰ سال چطور وزن کم کنید


 

  بخش عمده‌ای از افزایش وزنی که در سنین بالای ۵۰ رخ می‌دهد، به دلیل کاهش عادات غذا خوردن سالم و ورزش است. خوشبختانه این عادات می‌توانند معکوس شوند و شما می‌توانید بدون توجه به سنتان وزن کم کنید. هیچ یک از این تغییرات، آنقدر سخت نیستند که وسوسه شوید آن‌ها را رها کنید. این تغییرات اساسی کوچک اما مهم در شیوه‌ی زندگی شما می‌توانند به کاهش وزنتان کمک کنند.


قدم اول



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب