درباره وبلاگ


خدا یا آن گونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم،و ان گونه بمیرانم که به وجد نیاید کسی از نبودنم ________ _______ ______ _____ ____ بی انتهــــــــــــــــــــــــــــــــاتــریــــن
بــــی انـتــهــاتــریــن
عــبــرتـــــــــــــــ

گیاهان مفید برای کبد

 

التهاب شدید کبدی, داروهای گیاهی, گیاهان مفید برای کبد

 

 گیاهان مفید برای کبد

سیروز، التهاب شدید کبدی است که بر اثر بیماری های ویروسی مانند هپاتیت B و C ، بیماری های عفونی و خود ایمنی به وجود می آید. در این مطلب از «هلث نیوز» به چند گیاه مفید برای درمان این بیماری اشاره شده است.

دانه های کرفس: بررسی های اخیر نشان می دهد، خواص دانه های کرفس می تواند آسیب های ناشی از مصرف بیش از حد داروهای مسکن عامل التهاب را کاهش دهد.

قاصدک: به عنوان داروی مدر به بدن برای دفع احتباس آب کمک می کند.

جینسینگ: این گیاه رشد سلول های کبدی را تنظیم می کند.

چای سبز: از آن جا که در مراحل اولیه سیروز، بدن ویتامین K از دست می دهد، چای سبز این ویتامین لازم را به بدن برمی گرداند.



با گیاه استویا آشنا شوید

 


برگ‌های استویا حاوی موادی به نام استویوزید و ربودیوزید A می‌باشد. این ترکیبات شیرین کننده‌های طبیعی هستند.

 

استویا

 

استویا (stevia) یک گیاه بومی آمریکای جنوبی است که امروزه در کشورهای مختلف اروپایی کشت و مصرف می‌شود. خوشبختانه کشت این گیاه چند سالی است که در زمین‌های شهرهای شمالی ایران نیز شروع شده است. استویا یک گیاه با قدرت شیرین کنندگی بسیار قوی می‌باشد که می‌تواند یک جایگزین مناسب برای قندهای تصفیه شده باشد. این گیاه همیار لاغری است، فشار خون را کاهش می‌دهد، با دیابت و قند خون بالا مقابله می‌کند. برای آشنایی با این شیرین کننده صد در صد طبیعی با ما همراه باشید.

 

استویا و لاغری



ادامه مطلب ...


ایام عید: این ادویه‌ها را چاشنی سلامتیتان کنید

 


گاهی وقت‌ها در عید و تعطیلات، مشکلاتی به سراغ آدم میاید که کمی آزار دهنده می‌شوند. اما با وجود این ادویه‌های موثر جای نگرانی نیست...

 

ادویه‌

 

 

ادویه‌ها خواص فوق‌العاده‌ای دارند که کمابیش با آن‌ها آشنا هستید. در واقع این ادویه‌های خوشمزه نه تنها طعم غذا را بهتر می‌کنند بلکه به شیوه‌های مختلف برای سلامتیتان نیز مفیدند. گاهی وقت‌ها در عید و تعطیلات مشکلاتی به سراغ آدم میاید که کمی آزار دهنده می‌شوند. اما با وجود این ادویه‌های موثر جای نگرانی نیست. شما به راحتی می‌توانید با مصرف این ادویه‌ها بر مشکلاتتان غلبه کرده و ایام خوشی را بگذرانید. با ما همراه باشید.

 

برای کاهش علائم و دردهای سندرم پیش از قاعدگی



ادامه مطلب ...




بر بالای تپه ای در شهر ویسنبرگ آلمان ، قلعه ای قدیمی و بلند وجود دارد که مشرف بر شهر است. اهالی ویسنبرگ افسانه ای جالب در مورد این قلعه دارند که بازگویی ان مایه مباهات و افتخارشان است:

افسانه حاکی از آن  است که در قرن 15 لشکر دشمن این شهر را تصرف و قلعه را محاصره میکند. اهالی شهر ، از زن و مرد  گرفته تا پیر و جوان ، برای رهایی از چنگال مرگ به داخل فلعه پناه میبرند.

فرمانده دشمن به قلعه پیام میفرستد که قبل از حمله ویران کننده خود حاضر است به زنان و کودکان اجازه دهد تا صحیح و سالم از قلعه خارج شوند.

پس از کمی مذاکره ، فرمانده دشمن بخاطر رعایت آیین جوانمردی و بر اساس قول شرف ، موافقت میکند که هر یک از زنان دربند، گرانبهاترین دارایی خود را نیز از قلعه خارج کند، به شرط آنکه قادر به حمل آن باشد.

ناگفته پیداست که قیافه حیرت زده و سرشار از شگفتی فرمانده دشمن به هنگامی که هر یک از زنان شوهر خود را به کول گرفته واز فلعه خارج میشدند بسیار تماشایی بود.

 



سه شنبه 17 ارديبهشت 1392برچسب:ماهی های تازه, :: 18:26 ::  نويسنده : حــسیـــنــــــ


ژاپنی ها و موفقیت در نگه داشتن ماهی های تازه

 
ژاپنی‌ها عاشق ماهی تازه هستند. اما آب های اطراف ژاپن سال‌هاست که ماهی تازه ندارد. بنابر این برای غذا رساندن به جمعیت ژاپن قایق های ماهی گیری، بزرگتر شدند و مسافت های دورتری را پیمودند.. ماهیگیران هر چه مسافت طولانی تری را طی می‌کردند به همان میزان آوردن ماهی تازه بیشتر طول می‌کشید.

اگر بازگشت بیش از چند روز طول می‌کشید ماهی ها، دیگر تازه نبودند و ژاپنی ها مزه این ماهی را دوست نداشتند.

برای حل این مسئله،شرکت


ادامه مطلب ...


 

                         


  نوشته ای از :اِرما بومبک

   اگر می توانستم یک بار دیگر به دنیا بیایم کمتر حرف می زدم و بیشتر گوش می کردم

دوستانم را برای صرف غذا به خانه دعوت می کردم حتی اگر فرش خانه ام کثیف و لکه دار بود و یا کاناپه ام ساییده و فرسوده شده در سالن پذیرایی ام ذرت بو داده می جویدم و اگر کسی می خواست که آتش شومینه را روشن کند نگران کثیفی خانه ام نمی شدم

پای صحبتهای پدر بزرگم می نشستم تا خاطرات جوانی اش را برایم تعریف کند و در یک شب زیبای تابستانی پنجره های اتاق را نمی بستم تا آرایش موهایم به هم نخورد ، شمع هایی که به شکل گل رز هستند و مدتها بر روی میز جا خوش کرده اند را روشن می کردم و به نور زیبای آنها خیره می شدم




 



ادامه مطلب ...


دانلود کتاب 4 اثر از فلورانس اسکاول شین - فلورانس اسکاول شین 

 


   عنوان:  4 اثر از فلورانس اسکاول شین

  نویسنده:  فلورانس  اسکاول شین

    مترجم:  لیلا رحمتی

    تعداد صفحات:  297

    زبان:  فارسی

    نوع فایل:  PDF

    حجم:   2 مگابایت

 
 

توضیحات:
 كتابی كه در ایران از چاپ شصتم فراتر رفته و خوانندگان بسیاری را به خود جلب نموده است.نویسنده‌ی آمریكایی این كتاب، سالیان بسیار در مقام هنرمند (نقاش) و خطیب، نامی بلندآوازه داشت. افراد بی‌شماری در كلاس‌هایش شركت می‌جستند و از این طریق، پیام معنویت را به گروهی وسیع می‌رساند. بزرگ‌ترین راز موفقیتش این بود كه همواره خودش بود: ساده و صمیمی و بی‌تكلف و شوخ‌طبع. هرگز نخواست قراردادی و ادیب مآب یا دارای نفوذی تحمیلی باشد...


 
بخشهایی از كتاب:

زندگی، یك بازی است؛
بیشتر مردم زندگی را پیكار می‌انگارند. اما زندگی پیكار نیست، بازی است. زندگی، بازی بزرگ داد و ستد است. زیرا آنچه آدمی بكارد همان را درو خواهد كرد. یعنی هر آنچه از آدمی در سخن یا عمل آشكار شود یا بروز كند به خود او باز خواهد گشت؛ و هر چه بدهد بازخواهد گرفت. اگر نفرت بورزد، نفرت به او باز خواهد آمد. و اگر عشق ببخشد، عشق خواهد ستاند. اگر انتقاد كند، از او انتقاد خواهد شد. اگر دروغ بگوید به او دروغ خواهند گفت. همچنین به ما آموخته‌اند كه قوه‌ی تخیل در بازی زندگی نقشی عمده دارد.

هر آنچه آدمی در خیال خود تصور كند- دیر یا زود- در زندگی‌اش نمایان می‌شود. مردی را می‌شناسم كه از مرضی معین كه بسیار نادر بود می‌ترسید. او آن قدر به آن مرض اندیشید و درباره‌اش مطالعه كرد كه آن بیماری آشكارا بدنش را فراگرفت و مرد. او در واقع، قربانی خیال‌پردازی خود شد.
 
خواندن این کتاب ارزشمند رو به همه شما دوستان عزیز توصیه می کنم.برای برقراری ارتباط بهتر با این کتاب اون رو از کتاب فروش ها تهیه و حتما مطالعه کنید...
 
سایت دانلود کتاب.www.readbook.ir
 
لینک دانلود :
 

رمز فایل به صورت حروف کوچک: www.readbook.ir



شنبه 7 ارديبهشت 1392برچسب:قلب تو كجاست؟, :: 17:40 ::  نويسنده : حــسیـــنــــــ

 

رابرت داوینسن زو ، قهرمان مشهور ورزش گلف آرژانتین زمانی كه در یك مسابقه موفق شد مبلغ زیادی پول برنده شود. در پایان مراسم زنی بسوی او دوید و با تضرع و التماس از او خواست تا پولی به او بدهد تا بتواند كودكش را از مرگ نجات دهد.
زن گفت كه او هیچ هزینه ای برای درمان پسرش ندارد و اگر رابرت به او كمك نكند او می میرد. قهرمان گلف دریغ نكرد و بلافاصله تمام پول را كه برنده شده بود به زن بخشید.
هفته ها بعد ، یكی از مقامات رسمی انجمن گلف به او گفت: كه ای رابرت ساده لوح! خبرهای تازه برایت دارم ، آن زنی كه از تو پول خواسته بود اصلا بچه مریض ندارد حتی ازدواج هم نكرده و
او تو را فریب داده دوست من!

رابرت با خوشحالی جواب داد:
خدا را شكر ... پس هیچ بچه ای در حال جان دادن نبوده است. این كه خیلی عالی است!

براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

 

 



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب